رمان سا,دانلود رمان

دانلود رمان

رمان سا,دانلود رمان

دانلود رمان

  • ۰
  • ۰

دانلود رمان دوست دختر اجاره ای من

رمان دوست دختر اجاره ای من (دوجلد کامل)

در این پست از رمان سا ، رمان دوست دختر اجاره ای من را گذاشتیم.برای دانلود رمان دوست دختر اجاره ای من به ادامه مطلب بروید.

دانلود رمان دوست دختر اجاره ای من

خلاصه رمان دوست دختر اجاره ای من :
داستان آنا، دختری که برای تهیه خرج عمل مادرش تصمیم می گیره خودشو یکسال اجاره بده.یک سال از زندگیشو در ازای تهیه خرج عمل مادرش به مکس اجاره میده.غافل از اینکه این قرار داد به اون سادگی که فکر می کرد نیست و…


قسمتی از متن رمان دوست دختر اجاره ای من :


از زبان آنا: تنم یخ کرده بود.
اما سعی کردم مثل سه تا دختر دیگه صاف بیاستم.
اما از درون می لرزیدم. تو ذهنم مدام تکرار می کردم.
بخاطر مامان… بخاطر مامان آنا… تو می تونی…
این پول خرج عمل و همه هزینه های بیمارستان مامان میشه.
این تنها راهه. نگاهم روی چهارتا کابین رو به روم چرخید.
مردی که تو کابین اول بود نگاهش رو من نبود.

قد کوتاهی داشت، شاید هم قد من…
اما شکم بزرگ و چهره چندشی داشت.
مرد کابین دوم خیلی قد بلند و هیکلی بود. با سر کچل و صورتی که جای زخم داشت.
واقعا ترسناک بود. مرد سوم یه شیخ عرب بود.
اما کابین چهارم چراغش خاموش بود. شاید کسی داخلش نبود.
دخترای دیگه هم از من قد بلند تر بودن و هم اندام جذاب تری داشتن.
شاید من چهره زیبایی داشته باشم. اما قدم متوسطه.
کمرم خیلی باریک هست اما باسن و سی*نه هام خیلی بزرگ نیست.
من یه دختر معمولیم. من برای جذب مرد ها تلاشی نکرده بودم، تا امشب.


بعد از پرداخت به صفحه دانلود هدایت می شوید.

قیمت 9000 تمان






رمان دوست دختر اجاره ای من - دانلود بدون سـانـسـور - آپارات

https://www.aparat.com/v/.../رمان_دوست_دختر_اجاره_ای_من_-_دانلود_بدون_سـانـسـور
۱۳ فروردین ۱۳۹۷ - mina tehrani دانلود رمان دوست دختر اجاره ای من از سایتwww.romanoo.ir رمان دوست دختر اجاره ای من - دانلود بدون سـانـسـور رمان,رمان عاشقانه,رمان اجتماعی.

دانلود رمان دوست دختر اجاره ای من-لـینکـ در تـوضِـیحات - آپارات

https://www.aparat.com/.../دانلود_رمان_دوست_دختر_اجاره_ای_من-لـینکـ_در_تـوضِـیح...
۷ فروردین ۱۳۹۷ - mina tehrani دانلود رمان دوست دختر اجاره ای من با لینک مستقیم از سایتwww.romanbaz.ir دانلود رمان دوست دختر اجاره ای من-لـینکـ در تـوضِـیحات رمان ...

رمان دوست دختر اجاره ای من - دانلود جلد 1 و 2 - نماشا

▶ 0:24
www.namasha.com/v/lPELqefO
۱۲ فروردین ۱۳۹۷
دانلود رمان دوست دختر اجاره ای من از لینک http://www.romanoo.ir/?p=116.

تصاویر برای رمان دوست دختر اجاره ای من

تصاویر بیشتر برای رمان دوست دختر اجاره ای منگزارش تصاویر

دوست دختر اجاره ایی من

yt.tetelestai.online/YCT
یکی از کاربران که دانشجو می باشد در واکنش به این خبر می گوید:من دختر کنجکاو و فعالی را . 14 دسامبر 1996 . رمان دوست دختر اجاره ای من _ دانلود رمان رمان متجاوز دوست ...

رمان دوست دختر اجاره ای من

umz.tetelestai.online/dai
دانلود رمان دوست دختر اجاره ای من از لینک http://www.romanoo.ir/?p=116. دانلود رمان سهم من از زندگی خلاصه رمان : داستان در مورد دختری به نام یاسه که ترم آخر رشته ی ...

دانلود رمان دوست دختر اجاره ای من

dcz.paintog.com/Wvxt.php
15 ا کتبر 2017 . دانلود رمان دوست دختر اجاره ای من مکس و آنا. این رمان جدید بسیار عالی می باشد و درصد که نوین نوشته شده است. ‌گونه رمان ها را افراد توسط خودشان در ...

دانلود رمان دوست دختر اجاره ای من

wqz.iglesiajesusparalasnaciones.com/pgh
6 روز پیش . mina tehrani دانلود رمان دوست دختر اجاره ای من با لینک مستقیم از سایتwww. romanbaz.ir دانلود رمان دوست دختر اجاره ای من-لـینکـ در تـوضِـیحات رمان ...

دانلود رمان دوست دختر اجاره ای من - New Gold Empire

newgoldempire.com/qfsa/zizi.php?hl=دانلود-رمان-دوست-دختر-اجاره-ای-من
دانلود رمان دوست دختر اجاره ای من. استادانش به نام اقای پالیزان را اذیت میکند. اما. زیبا را در سایت ها قرار نداده. : داستان در مورد دختری به نام یاسه که ترم آخر. (دو جلد کامل) در ...

رمان دوست دختر اجاره ای من

rr.cloudscalpel.com/sfm
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - دانلود رمان دوست دختر اجاره ای من نوشته ساحل با لینک مستقیم, موضوع رمان دوست دختر اجاره ای من: عاشقانه ، اجتماعی ، ص*ح*نه دار, دانلود رمان دوست دختر ...

رمان دوست دختر اجاره ای من جلد 1 و 2 - کلوب

www.cloob.com/u/downloadtubia/126806442
۲۴ آذر ۱۳۷۵ - رمان دوست دختر اجاره ای من جلد 1 و 2. شهره. دانلود رمان صحنه دار دوست دختر اجاره ای من +18 از لینک زیر. رمان دوست دختررمان دختر اجاره ایرمان صحنه دار.

ادبیات آنلاین : دوست دختر اجاره ای | رادیو‌ شهرزاد

radioshahrzad.com/adabiate-online-doost-dokhtare-ejareie/
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - همه چیز اینطور شروع شد که وقت امتحانات شده بود و داشت غرغر می کرد که من وقت امتحانات به دوست دختر احتیاج دارم،هیچ اهمیتی نداره اگه بقیه ی مواقع ...

دانلود رمان دوست دختر اجاره ای من یدعی

vb.lakecountyministorage.com/wer
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - 14 دسامبر 1996 . رمان دوست دختر اجاره ای من _ دانلود رمان رمان متجاوز دوست داشتنی من - دانلود رمان رمان دختر خراب - دانلود رمان رمان همسر اجباری _ دانلود با ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی